Niet verzekerd, wel rechtshulp
juridische diensten ook al ben je (hiervoor) niet verzekerd
juridische diensten ook al ben je (hiervoor) niet verzekerd
Rechtsbijstandsverzekeraars komen altijd en voor iedereen met een aanbod voor het bieden van juridische hulp. Ook al heb je geen rechtsbijstandsverzekering. Of als het gaat om juridische hulp die niet onder de dekking valt van de verzekering. Zelfs als het gaat om juridische diensten die niet verzekerbaar zijn zoals hulp bij het oplossen van conflicten, scheidingen of mediation.
Toen ik mijn verzekeraar belde om rechtsbijstand te krijgen op een zaak die ik heb hoorde ik dat ik niet verzekerd was. Dat is natuurlijk jammer, maar ik wil wel graag geholpen worden want ik weet dat ze goede juristen en advocaten hebben en dat ze heel efficiënt werken. Toen kreeg ik te horen dat dit helaas niet tot de mogelijkheden behoorde en dat ik zelf maar moest gaan zoeken naar een goede advocaat. Ik snap het wel, maar ik bel ze toch niet voor niets?
Als ik mijn verzekeraar bel omdat ik juridische hulp nodig heb en ik ben niet verzekerd, dan wil ik nog steeds geholpen worden. Voor die diensten wil ik best wel betalen. Het liefst laat ik mijn zaak ook behandelen door de rechtsbijstandsverzekering omdat ze daar heel efficiënt werken en de behandeling van mijn zaak dan ook goedkoper is dan bij een gewoon advocatenkantoor.
Op het moment van de waarheid moet je er zijn. Als iemand je vraagt om te helpen en je komt met een passend antwoord, dan gaan ze nooit meer bij je weg. Door het aanbieden van hulp in een zaak ook al ben je niet verzekerd laat je als rechtsbijstandsverzekeraar zien dat je begaan bent met het lot van je (potentiële) klant. Op naar een mooie klantrelatie.
> Meer zaken <
> Meer tevreden klanten <
> Meer verzekeringen <
> Meer verzekeringsmodules <
> Langere klantrelaties <
Klanten
Verandertrajecten
Proposities
Klantinzichten
Uren ervaring