Kansen voor klantbehoud
Zijn er kansen die ik laat liggen?
Zijn er kansen die ik laat liggen?
Je weet al op welke punten je wilt excelleren en je wilt meten of klanten dat herkennen. Ook wil je weten hoeveel klanten enthousiast zijn, neutraal zijn en op zoek zijn naar een alternatief. Krijg inzicht in je klant en ontdek welke kansen je laat liggen die bijdragen aan klantentrouw en gezónde groei.
Enkele details
“Jaarlijks houden we een klanttevredenheidsonderzoek waarmee wij zien hoe tevreden onze klant is. Wij zien dan op welke punten ons bedrijf goed en minder goed scoort. We vragen ons dan altijd weer af wat er daadwerkelijk moet gebeuren voor betere scores. Eigenlijk is ons probleem dat we met deze resultaten geen helder inzicht krijgen waar onze beste kansen liggen voor klantbehoud en gezonde groei.”
Hoe we je helpen
Met ‘kansen voor klantbehoud’ krijg je snel cijfermatig inzicht krijgt in de mate waarin jouw klanten trouwe klanten zijn… uiteraard op basis van een wetenschappelijk onderbouwde methode. Daarnaast krijg je inzicht in wat klanten in jouw bedrijf waarderen en ontvang je een set van kansen die je kan benutten om klanten te binden en om nieuwe klanten sneller te laten komen. Lekker praktisch en actiegericht.
Wij testen of jouw klanten waarderen waar jij in uit wil blinken.
Gegarandeerd drie mooie sets met te benutten groeikansen.
Goede voorspeller hoeveel klanten bij je blijven en hoeveel er bij je weg gaan.
Een energiek team in je bedrijf die de kansen gaan zien.
Ons programma ‘kansen voor klantbehoud’ bestaat uit 5 stappen en heeft een doorlooptijd van 8 weken.